Jedyne w Polsce muzeum gromadzące zbiory z dziedziny poczty i telekomunikacji zaprasza do udziału w konkursie „Seniorzy w Podróż”.
Konkurs polega na przesłaniu do siedziby Muzeum Poczty
i Telekomunikacji we Wrocławiu wybranej przez siebie pocztówki z podróży. Może to być pocztówka przedstawiająca miejsce historyczne, krajobraz, ciekawe zabytki, itp.
Pocztówka może być nadesłana z dowolnego miejsca na świecie. Z najciekawszych nadesłanych pocztówek powstanie wystawa. Zapraszamy do udziału w konkursie
i zapoznanie się z warunkami udziału.
Termin nadsyłania prac: 30.09.2023 roku.
Wydarzenie organizowane jest w ramach partnerstwa z Wrocławskim Centrum Seniora w związku z tegorocznymi Dniami Seniora.
Regulamin konkursu przeczytać można poniżej. Wszelkie szczegóły na stronie internetowej Muzeum pod linkiem:
Regulamin „Seniorzy w podróży”.
Dodatkowe informacje związane z konkursem można uzyskać pod numerem telefonu: 71 346 95 82 – Dział Edukacji i Promocji lub pisząc na adres email: edukacja@muzeum.wroclaw.pl
1. Organizator: Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu.
2. Cele konkursu:
- podtrzymywanie i promowanie tradycji przesyłania kartek pocztowych,
- promowanie podróży jako sposobu spędzania wolnego czasu.
3. Adresaci konkursu: osoby po 60 roku życia.
4. Warunki wzięcia udziału w konkursie:
- uczestnik może wysłać tylko jedną kartkę pocztową,
- kartka może być wysłana z dowolnego miejsca na świecie,
- kartka powinna być zaadresowana na adres korespondencyjny Muzeum:
Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu, ul. Z. Krasińskiego 1, 50-954 Wrocław, - umieszczenie na kartce dopisku „Seniorzy w podróży”,
- przesłanie lub złożenie osobiste kartki konkursowej w kopercie.
W trosce o bezpieczeństwo danych uczestników konkursu prosimy o nieprzesyłanie samych kartek (ochrona danych osobowych), - wpisanie na kartce pocztowej imienia i numeru telefonu kontaktowego, dzięki któremu będziemy mogli skontaktować się z laureatami.
5. Termin:
ostateczny termin nadsyłania lub osobistego złożenia pocztówek konkursowych ustala się na godzinę 15:00, dnia 30 września 2023 roku, wskazana data stanowi termin do którego pocztówki muszą fizycznie znaleźć się w siedzibie organizatora konkursu – nie obowiązuje data stempla pocztowego.
6. Wyłonienie zwycięzców:
Konkurs zostanie rozstrzygnięty do dnia 4 października 2023 roku. O wyniku konkursu decyduje wyłącznie Organizator konkursu. Najciekawsze pocztówki zostaną nagrodzone.
7. Przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem Danych Osobowych Uczestników Konkursu jest Muzeum Poczty i Telekomunikacji z siedzibą we Wrocławiu (dalej jako: Administrator lub Organizator).
2. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie z poszanowaniem przepisów prawa, w tym, w zgodzie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”).
3. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane wyłącznie w celu: organizacji i przeprowadzenia Konkursu i bieżącego kontaktu z Uczestnikami Konkursu w związku z Konkursem.
4. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo dostępu do danych i ich poprawiania oraz żądania usunięcia. Administrator informuje, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla uzyskania Nagrody.