„Seniorzy w podróży”. Konkurs na najciekawszą pocztówkę

Dodane przez Łukasz Kocur - 19-07-2023 - 12:58
Na zdjęciu 2 osoby. Para seniorów w podróży z plecakami podróżnymi. Trzymają się za ręce spacerując po mięście. Przed soba mają ulicę.

Jedyne w Polsce muzeum gromadzące zbiory z dziedziny poczty i telekomunikacji zaprasza do udziału w konkursie „Seniorzy w Podróż”.

Konkurs polega na przesłaniu do siedziby Muzeum Poczty
i Telekomunikacji we Wrocławiu wybranej przez siebie pocztówki z podróży. Może to być pocztówka przedstawiająca miejsce historyczne, krajobraz, ciekawe zabytki, itp.

Pocztówka może być nadesłana z dowolnego miejsca na świecie. Z najciekawszych nadesłanych pocztówek powstanie wystawa. Zapraszamy do udziału w konkursie
i zapoznanie się z warunkami udziału.

Termin nadsyłania prac: 30.09.2023 roku.
Wydarzenie organizowane jest w ramach partnerstwa z Wrocławskim Centrum Seniora w związku z tegorocznymi Dniami Seniora.

Regulamin konkursu przeczytać można poniżej. Wszelkie szczegóły na stronie internetowej Muzeum pod linkiem:
Regulamin „Seniorzy w podróży”.


Dodatkowe informacje związane z konkursem można uzyskać pod numerem telefonu: 71 346 95 82 – Dział Edukacji i Promocji lub pisząc na adres email: edukacja@muzeum.wroclaw.pl

1. Organizator: Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu.

2. Cele konkursu:

  • podtrzymywanie i promowanie tradycji przesyłania kartek pocztowych,
  • promowanie podróży jako sposobu spędzania wolnego czasu.

3. Adresaci konkursu: osoby po 60 roku życia.

4. Warunki wzięcia udziału w konkursie:

  • uczestnik może wysłać tylko jedną kartkę pocztową,
  • kartka może być wysłana z dowolnego miejsca na świecie,
  • kartka powinna być zaadresowana na adres korespondencyjny Muzeum:
    Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu, ul. Z. Krasińskiego 1, 50-954 Wrocław,
  •  umieszczenie na kartce dopisku „Seniorzy w podróży”,
  •  przesłanie lub złożenie osobiste kartki konkursowej w kopercie.
    W trosce o bezpieczeństwo danych uczestników konkursu prosimy o nieprzesyłanie samych kartek (ochrona danych osobowych),
  • wpisanie na kartce pocztowej imienia i numeru telefonu kontaktowego, dzięki któremu będziemy mogli skontaktować się z laureatami.

5. Termin:

ostateczny termin nadsyłania lub osobistego złożenia pocztówek konkursowych ustala się na godzinę 15:00, dnia 30 września 2023 roku, wskazana data stanowi termin do którego pocztówki muszą fizycznie znaleźć się w siedzibie organizatora konkursu – nie obowiązuje data stempla pocztowego.

6. Wyłonienie zwycięzców:
Konkurs zostanie rozstrzygnięty do dnia 4 października 2023 roku. O wyniku konkursu decyduje wyłącznie Organizator konkursu. Najciekawsze pocztówki zostaną nagrodzone.

7. Przetwarzanie danych osobowych

1. Administratorem Danych Osobowych Uczestników Konkursu jest Muzeum Poczty i Telekomunikacji z siedzibą we Wrocławiu (dalej jako: Administrator lub Organizator).
2. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie z poszanowaniem przepisów prawa, w tym, w zgodzie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”).
3. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane wyłącznie w celu: organizacji i przeprowadzenia Konkursu i bieżącego kontaktu z Uczestnikami Konkursu w związku z Konkursem.
4. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo dostępu do danych i ich poprawiania oraz żądania usunięcia. Administrator informuje, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla uzyskania Nagrody.